Friday, October 8, 2010

last skali nak gtaw sal bisnes yang aku ada ...mana taw korang berminat

aku ni ada wat bisnes macam2...first of all brg2 high end hanphone..cam smartphone ..iphone semua r...then aku ada join wt bisnes score a...die cam bke pusat tuisyen..tp akak aku handle...die nak pas kat aku..tp pas bis blaja r kowt..then aku ada jual perfume,antara income byk gak la utk aku...then mcm korang tgk brg2 adidas dr baju n kasot semua..aku leh dpt harga murah dr butik2 dowg..korang leh bandingkan harga tu sendiri...sebab aku ni ada connection ngan whosaler adidas kat malaysia ni..ingt nak buka butik..tp overhead cost tgi...tgk r cam mana..ada rezeki ada r..aku pn ada join sal produk kesihatan monavie....produk ni cam bagus gak r..bg jana duet aku gak...die cam mlm system tp aku byk focus kat produk die jew..hahahah last kali aku pn jual system booking ftsal kat temeloh ...dpt gak dlm 2ribu...hahhahaha.tp system tu susah nak maintain...entah la...maybe someday dpt gak aku jd jutawan...hahahah niat aku nak tlg org susah n palaing penting nak tlh org palistin..da kte dunia akhir zaman kan.....so aku ingt nak bantu mana yg susahh..dr segi politik aku harap dlm malaysia ni smua bgabung so dpt la kte jd negara islam yg kukuh..jgn digerak kan oleh zionis..yahudi ituuu...so unite we stand...

No comments:

Post a Comment